Kungen och jag (1956) Ladda Ner Hela

titta hela filmen Kungen och jag i bästa kvalitet. online streaming Kungen och jag i HD-video. fullständig strömning Kungen och jag i högkvalitativ video. ladda ner film Kungen och jag i topp videoformat. spela film Kungen och jag i hög kvalitet.


du kommer att följa en komplett beskrivning av Kungen och jag nedan:
  • Originaltitel : The King and I
  • Film titel i ditt land : Kungen och jag
  • År av film : 1956
  • Genrer av film : Drama, Music, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1956-06-29
  • Företag av film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English, ภาษาไทย,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.3
  • Youtube ID för filmen : HvbZNxZFn-g
  • Översättning av film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Maska av film :Terry Saunders (Lady Thiang), Rita Moreno (Tuptim), Martin Benson (Kralahome), Alan Mowbray (Sir John Hay), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Rex Thompson (Louis Leonowens), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Carlos Rivas (Lun Tha), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited))

0049408

Kungen och jag den korrekta film tillverkats av Twentieth Century Fox Film Corporation, med användning av en beskrivning av filmen är "Året är 1862 och den engelska skollärarinnan Anna och hennes son, Louis, reser till Siam på Hans Majestät Konungens inbjudan. Väl där lär Anna konungens barn om västerländska ideal och idéer. Konungen själv får sig också en läxa eller två!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

du är nu titta : Kungen och jag från Twentieth Century Fox Film Corporation, i topp videoformat att veta att det är vanligtvis Tillstånd som en del av din land. köpa din favoriter omedelbart film, längs vid tryck av en mus! med en obegränsad antal bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du drömmer om, när du är behöver!

... titta på strömmande Kungen och jag i hd-format 720p ....




Editor : Robert L. Simpson, Director of Photography : Leon Shamroy, Art Direction : John DeCuir, Musical : Oscar Hammerstein II, Screenplay : Ernest Lehman, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Set Decoration : Paul S. Fox, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Original Music Composer : Richard Rodgers, Novel : Margaret Landon, Hairstylist : Helen Turpin, Makeup Artist : Ben Nye, Costume Design : Irene Sharaff, Set Decoration : Walter M. Scott, Assistant Director : Eli Dunn, Producer : Charles Brackett, Director : Walter Lang
självklart, nu du kan se film associerad med Kungen och jag i sin helhet längd och hitta den hyperlänk till detta film Kungen och jag i bästa videoformat.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

Kungen och jag (1956) Ladda Ner Hela Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Kungen och jag (1956) Ladda Ner Hela"

Kommentar veröffentlichen